Lukijan postia | Kokoomuksen enemmistö tukee valiokunnan kantaa
Kaupunginjohtajan toiminnasta liittyen viimesyksyiseen terveyskeskuksen kiinteistökauppaan käytiin ajoittain vilkastakin keskustelua niin julkisuudessa kuin kahvipöydissäkin. Keskustelu oli hyvin kantoja jakavaa, mikä johti valtuuston asettamaan valiokunnan tutkimaan hallintoa ja kaupunginjohtajan luottamusta. Valiokunta on jättänyt raporttinsa, ja mielestämme harmillisesti keskustelu julkisuudessa on tämän jälkeen keskittynyt nähdäksemme täysin aiheettomasti jääviyskysymyksiin. Valiokunta on koottu kuntalain pykälien mukaan ja päätetty kaupunginvaltuustossa yksimielisesti sekä demokraattisesti.

