Lukijan postia | Kaupunginhallitus puolustaa pelisääntöjä, tilapäinen valiokunta pelaa upporikasta ja ikävää
Kuntapolitiikka muistuttaa välillä jalkapallo-ottelua, jossa panoksena on kuntalaisten luottamus. Viimeaikainen kehitys kaupunkimme johdossa herättää kuitenkin huolta siitä, pelataanko kentällä enää lainkaan samaa lajia. Samalla kun kaupunginhallitus pyrkii toimimaan tiukasti sääntökirjan mukaan, tilapäinen valiokunta tuntuu viittaavan kintaalla laillisuusnäkökulmille ja vähättelevän pelisääntöjen merkitystä.

